Розробка сайту для виходу на міжнародний ринок. Локалізація, встановлення цін, використання платформ для просування


Розробка сайту для виходу на міжнародний ринок. Локалізація, встановлення цін, використання платформ для просування
Опубликовано: 01.05.2022


читать на русском   read in English

Ви повинні розглядати можливості для бізнесу, що фінансуються МФУ, тільки як один із елементів вашої ширшої міжнародної маркетингової стратегії, а не як точку входу на новий ринок. Проте, якщо ви вже експортували на певний ринок, ви можете очікувати, що вашу стратегію буде адаптовано до можливостей проектів IFI на цьому ринку.


Перш ніж укладати контракт, пов'язаний із проектом, який фінансується МФУ, переконайтеся, що ви розумієте відповідні обов'язки МФУ та виконавчого агентства проекту. МФУ та агентство-виконавець поділяють частину роботи із підготовки проекту, але агентство-виконавець несе відповідальність за всі етапи реалізації проекту та закупівель, які мають відповідати правилам МФУ. Ці положення та пов'язані із ними процедури однакові для всіх МФУ.


Експорт зазвичай є найпростішим способом виходу на міжнародний ринок та тому більшість фірм починають свою міжнародну експансію, використовуючи цю модель входу. Експорт - це продаж товарів та послуг за кордоном, які отримані із країни походження. Перевага цього способу виходу ринку полягає у тому, що фірми уникають витрат на відкриття операцій у новій країні. Проте фірми повинні мати спосіб поширювати та продавати свою продукцію в новій країні, що вони роблять за допомогою договірних угод із місцевою компанією чи дистриб'ютором. При експорті фірма повинна подумати про маркування, упаковку та ціноутворення пропозиції відповідно до ринку.


Із погляду маркетингу та просування фірма повинна буде повідомити потенційним покупцям про свої пропозиції, чи то через рекламу, торгові виставки чи місцевий відділ продажу.


У вас є друга машина, на якій ви майже не керуєте машиною, набір садових інструментів, який ви використовуєте тільки раз на рік, або кімната на верхньому поверсі, в яку ви входите тільки для того, щоб витерти пил. Якщо ви вже думали про продаж або оренду своєї невикористовуваної власності, ви є кандидатом на шерингову економіку. Якщо ваша ідея полягала у створенні онлайн-ринку для швидкого та зручного обміну товарами чи послугами - вітаємо! Ви можете називати себе бізнесменом.


Більшість МФУ вимагають від позичальника скласти план закупівель, у якому в загальних рисах вказується, які продукти та послуги знадобляться, коли вони будуть потрібні, їхня приблизна вартість та використовувані методи закупівель.


Придбання - це угода, у якій фірма отримує контроль над іншою фірмою шляхом купівлі її акцій, обміну акцій на власні чи, у разі приватної фірми, виплати власникам покупної ціни. У світі кількість транскордонних придбань різко зросла. Останніми роками транскордонні придбання становили понад 60% всіх угод у всьому світі. Придбання є привабливими, тому що вони дають компанії швидкий, встановлений доступ до нового ринку. Однак вони дорогі, що у минулому робило їх недоступними як стратегія для компаній у нерозвиненому світі. Що змінилося за ці роки, то це сила різних валют. Вищі відсоткові ставки у країнах, що розвиваються, зміцнили їх валюти по відношенню до долара або євро. Якщо фірма, що купує, знаходиться в країні із сильною валютою, придбання обходиться порівняно дешевше. Як пояснює професор Уортона Лоуренс Г. Гребіняк, злиття зазнають невдачі, бо люди платять надто велику премію. Якщо ваша валюта сильна, ви можете укласти вигідну угоду.


Усі ці стратегії виявились успішними на арені глобального бізнесу. Але успіх у міжнародному бізнесі - це щось більше, ніж пошук найкращого способу виходу на міжнародні ринки. Вести глобальний бізнес - складна та ризикована справа. Багато компаній на власному гіркому досвіді переконалися, що люди та організації поводяться за кордоном не так, як удома. Front-end, або клієнтська розробка включає комбінацію JavaScript, HTML і CSS. Він також включає типографіку та шрифти, навігацію, позиціонування, сумісність та швидкість відгуку браузера. Ця частина відображатиме ваше початкове бачення сайту і те, що ви включили у свій макет.


Бекенд - по суті, мізки за фронтендом. Таким чином, бекенд-розробник відповідає за створення та підтримку сайту, необхідної для забезпечення роботи інтерфейсу, що складається із сервера, програми та бази даних.


Розробники використовують різні мови кодування для зовнішнього та внутрішнього інтерфейсу сайтів, для різних функцій сайту: дизайн, інтерактивність тощо. Ці мови працюють разом для створення та запуску сайту.


У 2019 році 65% онлайн-замовлень через сайт було зроблено з мобільних пристроїв. Тенденція веб-сайтів, що зростає, дозволяє користувачам переглядати свої улюблені веб-сайти в мобільному веб-браузері або на робочому столі і без завантаження спеціальних програм або програм. Сайти у 2022 році будуть написані із використанням HTML та CSS, JavaScript, React або Angular. Крім зручної взаємодії з користувачем та відсутності необхідності в програмах, система може надсилати push-повідомлення та надавати користувачам автономний доступ до кешованого контенту.


Вони зачаровують продавців швидким та простим онбордингом. Це свого роду готовий до використання MVP з базовим набором функцій та мінімальними зусиллями із вашого боку, щоб розпочати свій бізнес.


Розширені функції для масштабування пропонуються за додаткову плату у різних пакетах.


Як тільки ви визначилися з проектом, вам слід переглянути проектну документацію, щоб визначити ключових осіб, які приймають рішення, та контактувати із ними, щоб висловити свою зацікавленість у участі. Відвідування країни-позичальника має важливе значення для консалтингових та інжинірингових фірм, а також може бути дуже плідним для експортерів товарів та обладнання.


Платформа торгового майданчика C2C означає, що це учасники рівні. Тому її також називають торговим майданчиком P2P. Люди, які зареєстровані на платформі, не є підприємцями. Вони схожі за інтересами, достатком, віком та приходять на сайт, щоби чимось поділитися.


Перша взаємодія всіх користувачів із вашим торговим майданчиком починається з головної сторінки за замовчуванням, яка може бути цільовою сторінкою, яка отримує потенційних клієнтів. Зручний інтерфейс характеризується простою навігацією, правильними фільтрами товарів та релевантними пропозиціями послуг.


Фронтенд і бекенд розробка - 300-1000 годин. Час, необхідний для створення маркетплейс-програми, оцінити набагато складніше, оскільки час та вартість процесу розробки повністю залежать від функціональності програми, обраного стеку технологій, розміру команди та багато іншого.


Локалізуйте сторінку товарів та послуг


Локалізуйте метадані вашого App Store в App Store Connect, такі як опис вашої програми, ключові слова, попередні версії програм та скріншоти, для кожного із регіонів, у яких ви пропонуєте свою програму. Ви також можете перекласти назву своєї програми та адаптувати ключові слова, щоб вони відображали цінність кожного ринку, щоб ваша програма могла краще знаходити відгук у місцевої аудиторії. Ви можете використовувати App Store Connect API, щоб автоматизувати завантаження метаданих та керування ними для кількох локалізацій.


Створення сторінки вашого продукту


Автоматизуйте робочий процес за допомогою App Store Connect API. App Store займається обробкою платежів, тому ви можете легко пропонувати свій контент користувачам у всьому світі. Користувачі оплачують ваші програми та покупки у програмах за допомогою кредитних або дебетових карт, рахунків оператора зв'язку, цифрових гаманців або подарункових карток App Store та iTunes, залежно від регіону. Встановлюючи ціни на свої програми та покупки у додатках, ви вибираєте цінову категорію в App Store Connect, яка містить ціни, які вже скориговані відповідним чином для ринку в кожному регіоні. Для автоматично відновлюваних передплат ви можете вибрати одну з 200 цінових категорій у всіх доступних валютах та цінових категоріях, щоб пропонувати відповідні ціни для кожного розташування.


Встановлення цін на покупки у додатку. Ціноутворення на сайті. Підписки для кожної локальної аудиторії


Працюючи із цільовою аудиторією вашого маркетплейсу, сайту або програми ви повинні дивитися зовні і знаходити нерозкриті страхи та болючі точки потенційних клієнтів, які допоможуть виявити несподівану групу ваших покупців. Не забудьте збагатити свою платформу рейтингами та відгуками, нагородами для відданих споживачів та реальними яскравими історіями про продавців, постачальників послуг та споживачів.


Польща є великим гравцем у галузі аутсорсингу розробки програмного забезпечення. Будучи країною Центральної та Східної Європи (ЦСЄ), вона отримує вигоду з того, що європейські покупці віддають перевагу офшорним постачальникам. Польща займає 14-е місце у рейтингу GSLI, в основному завдяки своїй фінансовій привабливості та стартап-активності. Ставки в ЦСЄ вищі, ніж у офшорних напрямках, але це не зупиняє європейських покупців, які часто готові платити за переваги ближнього зарубіжжя.


Використання платформ соціальних мереж


Використовуйте платформи соціальних мереж як маркетинговий інструмент. LinkedIn може бути особливо корисним для встановлення початкових контактів та проведення маркетингових досліджень.


Використання пошукових систем


Використовуйте пошукові системи. Шукайте активних постачальників послуг у вашому регіоні. Пропонуйте особливі умови, наприклад, знижки на підписку або безкоштовний доступ до преміальних функцій, щоб привернути увагу авторитетних компаній.


Деякі іноземні компанії вважають, що мати власне виробництво в Китаї простіше, ніж мати справу із китайським партнером. Наприклад, багато іноземних компаній досі побоюються, що їхні китайські партнери навчаться у них надто багато і стануть конкурентами.


Однак у більшості випадків китайський партнер знайомий з місцевою культурою - як клієнтів, так і робітників - і краще підготовлений до роботи з китайською бюрократією та правилами. Крім того, навіть дочірні компанії, що перебувають у повній власності, не можуть бути повністю незалежними від китайських фірм, на яких їм, можливо, доведеться покладатися щодо сировини та доставки, а також обслуговування державних контрактів і каналів збуту.


Результати наголошують на неоднозначному впливі інформаційних технологій, міжнародного маркетингу та можливостей експортних операцій як на стратегічні, так і на фінансові показники електронної комерції. Більше того, використання сторонніх платформ електронної комерції знижує вплив інформаційних технологій експортерів на їхні фінансові показники електронної торгівлі.


В ідеалі слід відкрити місцевий офіс продажів на цільовому європейському ринку. Місцева присутність полегшує побудову довгострокових відносин із клієнтами у вигляді особистого контакту. Це також підвищує ваш авторитет, зміцнює довіру та дозволяє вам зберігати повний контроль над вашою маркетинговою та торговельною діяльністю. Однак на практиці це дуже складно, тому що вимагає великого досвіду та великих вкладень. Більшість компаній у країнах, що розвиваються, просто занадто малі і не мають для цього фінансових можливостей.


Мати професійний, високоякісний веб-сайт компанії, на якому ви можете надати повну, точну та актуальну інформацію про свою пропозицію за низькою ціною. Зробіть його сумісним з мобільними пристроями та інвестуйте в маркетинг та оптимізацію у пошукових системах SEM та SEO, щоб потенційні клієнти могли легко знайти вас в Інтернеті.


Buy Me A Coffee

Мы являемся сертифицированным партнером компании TemplateMonster


Закрыть

Заказ сайта


Заполните, пожалуйста, форму заказа сайта. После обработки мы свяжемся с Вами и уточним детали.





Я согласен с Пользовательскими соглашениями

Закрыть

Написать письмо


Заполните форму. После ознакомления мы свяжемся с Вами.






Закрыть

Заказ обратного звонка


Оставьте Ваш контактный номер и наш оператор перезвонит Вам в течении часа.



Например: +38(063) 012-34-56

Вверх
@
заказать звонок
+