Тренди веб дизайну 2022. 10 основних тенденцій створення сайтів на 2022 рік


Тренди веб дизайну 2022. 10 основних тенденцій створення сайтів на 2022 рік
Опубликовано: 09.01.2022


читать на русском   read in English

У сьогоднішньому світі підключення до Інтернету ваш веб-сайт - вхідні двері вашої компанії для потенційних клієнтів. Легко зрозуміти, чому чіткий, професійний дизайн, інтерфейс та неординарна технічна майстерність є факторами у залученні нового бізнесу та утриманні існуючих клієнтів. Тому корисно час від часу оцінювати, наскільки ефективний ваш поточний веб-дизайн та вивчати деякі із найгарячіших тенденцій дизайну у Інтернеті. Ось 10 тенденцій у дизайні, яких ви можете очікувати у 2022 році та у наступний період.


Деякі із них нові, деякі існують уже деякий час, але вони мають перевірений досвід виділення сайтів із загальної маси.


Динамічний контент


Йдеться про контент, який адаптується до конкретних потреб та обставин користувача. Наприклад, динамічний веб-сайт може відображати різну інформацію для користувачів залежно від їхнього поточного розташування, їхньої поведінки під час перегляду у минулому або недавньої покупки, яку вони зробили. Веб-сайти із динамічним контентом мають показники залучення та конверсії. Це означає, що у найближчому майбутньому це буде гарячою тенденцією. Це підходить для тих, хто створює сайт із постійно мінливим контентом - наприклад, електронна комерція, блоги, портфоліо, меню ресторанів або сайти новин.


Оптимізація голосового пошуку


Голосовий пошук стає звичайним явищем у всьому світі. Наприклад, у одному дослідженні прогнозується, що у 2022 році у Сполучених Штатах буде понад 135 мільйонів користувачів голосового помічника. У міру того, як користувачі все більше знайомляться із Alexa, Siri, Cortana, Google та іншими віртуальними помічниками, чекайте побачити. Дедалі більше веб-дизайнерів роблять оптимізацію голосового пошуку своїм пріоритетом. Наприклад, багато компаній будуть прагнути включати до контенту довгі слова, засновані на тому, як люди говорять, а не на тому, як вони пишуть. Наприклад: де найближча піцерія? або піца поряд зі мною.


Маючи це на увазі, не дивно, чому пошукові системи, такі як Google, приділяють більше уваги VSO. Багато хто прогнозує, що до 2022 року голосовий пошук становитиме 50% усіх пошукових запитів у Інтернеті. Проте відповідальність за те, як користувачі сприймають ваш сайт сьогодні, може бути більш керованим за допомогою програмних платформ підтримки клієнтів. Ці програми скоро будуть адаптовані, щоб використовувати досягнення у галузі машинного навчання йзараз вдалий час, щоб використовувати їх для веб-сайту та бізнесу.


Доступність


Тісно пов'язана із оптимізацією голосового пошуку, очікується тенденція до розширення доступності у Інтернеті. Дизайнери продовжать використовувати функції сторінок, які не залежать від введення клавіатури, такі як голосові команди, віртуальна реальність, доповнена реальність тощо.


Білий простір


Що стосується візуального аспекту дизайну, ви, ймовірно, помітите тенденцію до мінімалізму у 2022 році та у наступний період. Стратегічне використання білого простору чи негативного простору буде одним із проявів цієї тенденції. Розумно використовуючи порожній простір, дизайнери можуть спростити макет сторінки, допомогти користувачам зосередитись на важливих частинах контенту або CTA та зробити сайт більш придатним для динамічного прокручування. Порожній простір не завжди має бути білим: він може бути будь-якого кольору за умови, що він порожній, без контекстного значення.


Темний режим


Усе більше дизайнерів, ніж будь-коли, закохуються у темні колірні схеми для своїх веб-сайтів. Навіть Google Chrome за бажання оптимізований для перегляду у темному режимі. Дизайн у темному режимі може запропонувати яскраву, освіжаючу альтернативу традиційнішим кольоровим шаблонам. Це також може знизити навантаження на очі ваших користувачів та виділити контент та зображення, які ви бажаєте виділити на сторінці.


Дизайн для великого пальця


Понад 53% світового трафіку веб-сайтів генерується через мобільні пристрої. Із такою кількістю користувачів, що виходять у Інтернет через смартфони або планшети, неважко зрозуміти, що дизайнери продовжуватимуть робити сайти зручними для мобільних пристроїв, наприклад, оптимізованими для прокручування великим пальцем. У цьому плані ключове значення має інтуїтивно зрозумілий макет.


Ми говоримо про те, як ми користуємось нашими телефонами. Якщо ви читаєте це на телефоні, перегляньте, як ви його тримаєте. Ваші пальці, ймовірно, охоплюють задню частину телефону (або ручку телефону), а всю роботу виконує великий палець.


Динамічна прокрутка


Ця тенденція працює пліч-о-пліч із попереднім пунктом у нашому списку. Динамічна прокрутка означає, що весь ваш обраний контент міститься на одній сторінці, на відміну від сайтів, на яких користувачі повинні клацнути, щоб отримати доступ до іншої сторінки.


Динамічна прокрутка - спосіб розповісти історію на вашому веб-сайті, якщо ви додаєте у мікс прокрутку із паралаксом, коли фон рухається повільніше, ніж передній план. Це також мінімізує тертя, яке ваші користувачі можуть випробовувати під час перегляду сайту, незалежно від того, на якому пристрої вони знаходяться. Він підходить для "прокручування великим пальцем"!


Інтерактивний контент


Споживачі не можуть насититися вмістом. Будь то вікторина, опитування, онлайн-калькулятор або будь-яка кількість інших інструментів, користувачів залучають веб-сайти, які пропонують цікавий, актуальний та цінний контент. Очікуйте, що дизайнери будуть використовувати контент як частину підходу до створення сайтів у 2022 році та найближчими роками.


Прискорення завантаження сторінки


Інтернет-користувачі ненавидять чекати на завантаження сторінок. Кілька десятиліть тому завантаження сторінки могло зайняти 30 секунд або більше. Більшість користувачів повертаються менш ніж за 5 секунд. Одне нещодавнє дослідження показало, що 2,4 секунди були золотою плямою для завантаження сторінки: коли сторінки могли завантажуватися так швидко, коефіцієнт конверсії подвоювався у порівнянні із сайтами, які завантажувалися протягом 4,2 секунди. Нижня лінія? Чим швидше завантажується ваша сторінка, тим краще для кінцевого користувача, так підвищення продуктивності у пошукових системах. Очікуйте, що дизайнери зроблять усе можливе, щоб спростити дизайн сайту, звільнити місце для обробки та забезпечити блискавичне завантаження.


Ви також можете інвестувати у послуги із оптимізації швидкості завантаження сторінок, які допоможуть вам та вашій власній команді розробників заощадити дорогоцінний час. Замість того, щоб турбуватися про швидкість вашого сайту, у вас є надійне агентство, яке керуватиме вашою швидкістю та максимізувати її.


Локальне SEO


Очікуйте, що тенденція до локального SEO збережеться серед дизайнерів у 2022 році. Місцевий контент має вирішальне значення для багатьох підприємств. Його важливість зростатиме у міру того, як споживачі використовуватимуть Інтернет для пошуку всіх видів місцевої інформації. Веб-контент із ключовими словами та модифікаторами SEO, такими як поруч зі мною чи поруч, пережив вибухове зростання за останні кілька років - та, згідно із HubSpot, 46% усіх пошукових запитів у Google уже пов'язані із місцезнаходженням.


Таким чином, ви майже напевно побачите 10 перерахованих тенденцій, які стануть більш популярними, ніж будь-коли у 2022 році. Веб-дизайнери, менеджери із маркетингу та керівники компаній зроблять усе можливе, щоб використовувати ці особливості дизайну для більшої наочності та, зрештою, для розширення бізнесу.


Повноекранні зображення головної сторінки займають увесь екран і роблять ваш дизайн яскравим та просторим. Однак знайте, що багато користувачів не будуть прокручувати сторінку вниз, якщо ви їм не допоможете, тому рекомендується підказати внизу вашого великого зображення, яка спонукає їх прокрутити вниз.


Колірні тенденції


Важко залишитись байдужим до сайту із неоновим коміром. Колір - основний інструмент, що допомагає зосередити увагу користувача, а також допомагає стимулювати емоції. Орієнтований на конкретну аудиторію, цей стиль перетворився на яскраву естетику веб-дизайну, наповнену підземними кислотними формами, неоном на чорному, яскравим контрастом та градієнтами.


На думку веб-дизайнерів та експертів, він набирає усе більшої популярності. Тому цю тенденцію веб-дизайну не можна ігнорувати. Градієнти повернулися у 2018 році із градієнтним логотипом Instagram. Із того часу він встановив нові стандарти творчості та інтерактивності.


Хоча градієнти й не нова тенденція, згодом вони пройшли довгий шлях. Складні градієнти - одна із останніх розробок, що видно у відео та веб-дизайні, та часто використовуються для додавання глибини плоским зображенням.


Використання жирних шрифтів на сайтах - тенденція, яка існує уже кілька років та залишиться із нами у 2022 році. Чим простіше шрифт, тим краще. Прості шрифти легко читаються, зрозумілі та візуально привабливі. Щільні шрифти дозволяють підприємствам швидко подавати інформацію.


У нещодавньому звіті про стан цифрового дизайну стратега дизайну Лізи Анжели вона зазначає, що у цій галузі, на жаль, не вдалося досягти прогресу у таких галузях, як етика дизайну та визначення базового рівня навичок. Одним із важливих винятків є доступність, до якої спостерігається зростання та інтерес усюди, - написала вона. Це далеко не той рівень повсюдності, який має бути, але зростання перспективне.


Користувачі не хочуть, щоб під час перегляду вашого веб-сайту виникали проблеми із кольором. М'які кольорові палітри, такі як здоровий зелений, пастельний, синій, теплий коричневий або світло-рожевий, полегшують перегляд вашого веб-сайту та природно викликають умиротворення та розслаблення. Ця тенденція у дизайні веб-сайтів дає надію на те, що дизайнери будуть більше піклуватися про комфорт й загальний досвід користувача, а не на радикальних інноваціях.


Більше анімації та 3D


Мало того, що усе більше веб-сайтів використовують анімацію у своєму контенті у формі GIF, вони також використовують анімацію на своїй домашній сторінці, у закликах до дії тощо. Подивіться, як Adidas використовує анімацію на своїй домашній сторінці! Цей цикл анімації привертає увагу користувачів та спонукає їх залишатися на зв'язку - навіть на кілька циклів. Ця стратегія межує із генієм, тому що легко застрягти, переглядаючи анімацію знову та знову.


Скломорфізм - це те, що ви могли подумати: елементи дизайну, які мають вигляд, що нагадує скло. Можуть бути елементи прозорості, інею чи глянцю.


Для 2022 немає нічого особливого та психоделічна тенденція для усіх областей графічного дизайну доводить цю тенденцію. Бездоганні яскраві кольори, візерунки та анімація перетворюють будь-який досвід веб-сайту на психоделічну подорож. Залежно від того, наскільки ви готові спотворювати та розтопити елементи, ви можете створити незабутні враження для глядачів. Це іще один логічний висновок висхідної тенденції.


Наявність односторінкових веб-сайтів дає можливість чітко та чітко відображати товари та послуги, а також дає їм професійний аспект портфоліо. Подання всієї необхідної інформації на одній сторінці видаляє зайву інформацію або людей, які переходять на інші сторінки. Подивіться, як вони використовують персональні ілюстрації для створення саме тієї атмосфери, яку вони хочуть для свого веб-сайту. Вони також використовують кольори свого бренду, щоб зробити його індивідуальним, а уся домашня сторінка виглядає як вулична - ідеально підходить для веб-сайту, що продає намети. Уявіть, наскільки нудною була б ця домашня сторінка, якби на виробничій лінії були представлені фотографії виробників наметів. Ці прості, чисті ілюстрації надають індивідуального сучасного вигляду. Щодо тенденцій веб-дизайну на 2022 рік, плануйте побачити набагато більше ілюстрацій!


Отже, ми згадали деякі новаторські та нестандартні тенденції веб-дизайну у 2022 р. Дизайнери цього року, швидше за все, дотримуватимуться підходу, що передбачає створення різних веб-дизайнів, але зі збереженням доступності та плавної навігації. Розум, який взаємодіє із відвідувачами унікальним, але значним чином. У 2022 році ми можемо очікувати побачити більше інноваційних та експериментальних тенденцій у дизайні, які покращать взаємодію із відвідувачами та покращать їхню взаємодію із користувачем.


Buy Me A Coffee

Мы являемся сертифицированным партнером компании TemplateMonster


Закрыть

Заказ сайта


Заполните, пожалуйста, форму заказа сайта. После обработки мы свяжемся с Вами и уточним детали.





Я согласен с Пользовательскими соглашениями

Закрыть

Написать письмо


Заполните форму. После ознакомления мы свяжемся с Вами.






Закрыть

Заказ обратного звонка


Оставьте Ваш контактный номер и наш оператор перезвонит Вам в течении часа.



Например: +38(063) 012-34-56

Вверх
@
заказать звонок
+