Який повинен бути Лендінг. 10 елементів, які повинна мати Landing Page


Який повинен бути Лендінг. 10 елементів, які повинна мати Landing Page
Опубликовано: 13.08.2021


читать на русском   read in English

Цільові сторінки або Лендінг Пейдж (Landing Page) - сторінки вашого сайту, які призначені для перетворення відвідувачів у потенційних клієнтів. Ці внутрішні сторінки сайту містять форми для потенційних клієнтів. Вони вимагають від людей надання контактної інформації у обмін на щось цінне - пропозиція. Оскільки цільові сторінки є точками дотику для перетворення потенційних клієнтів у клієнтів, ці сторінки повинні бути продуманими та спроектованими із певною метою.


Комерційна пропозиція та слово на посадкій сторінці повинні служити визначеній меті. Ця мета повинна підтримувати заклик до дії. Якщо цього не відбувається, обріжте його. Будьте безжальні при редагуванні своєї копії. Розкажіть відвідувачам, що вони хочуть знати декількома словами та змусьте їх якомога швидше відповісти на заклик до дії. Як і сторінка лідогенераціі, стисла сторінка використовується для збору даних. На відміну від сторінки для залучення потенційних клієнтів, вона використовується у верхній частині воронки продажів. Єдина мета якої - зібрати адреси електронної пошти, щоб додати потенційних клієнтів до загального списку розсилки. Це короткі цільові сторінки із жирними заголовками та мінімальним вмістом.


Чіткий заклик до дії не залишає сумнівів у тому, чого очікувати від переходу за посиланням. На додаток до короткої форми повинні бути як посилання, щоб направити читача до наступного кроку, так і варіант виходу, якщо користувач не бажає продовжувати.


Коли посадкова сторінка добігає кінця, є останній шанс повідомити про переваги вашої пропозиції. Перш ніж відвідувач буде готовий присвятити себе та прожити із вами довго та щасливо, йому потрібна остання впевненість у тому, що він робить правильний крок.


Інформативні, але прості заголовки важливі, тому що користувачі, швидше за все, відключать їх, як тільки щось стане незрозумілим та складним. Таким чином, важливо негайно подати заявку на участь у турнірі. Як би ви не хотіли бути унікальними й виділятися на тлі інших цільових сторінок, клієнти не хочуть, щоб їх відправляли у кролячу нору кліків, які у кінцевому підсумку переходять до фінальної стадії. Зробіть це зрозумілим й нехай те, що ви пропонуєте, говорить так, щоб ви утримували відвідувачів свого сайту та конвертували - каже Консультує Нік Шарма, генеральний директор Sharma Brands.


Замовнику не потрібно озиратися, щоб знати, що робити далі. Чіткі заклики до дії, такі як: Почати роботу, Отримати розцінки та Зателефонувати зараз, допомагають відвідувачам визначити, що робити, щоб зробити такі кроки. Останнє, що вам потрібно зробити - створити приголомшливу цільову сторінку. Тільки для того, щоб виявити, що клієнти не здійснюють конверсію. Вони не знають, що робити далі та не хочуть докладати чималих зусиль, щоб вияснити це.


Чим простіше дизайн сторінки, тим краще. Прості сайти легше завантажувати, обробляти й використовувати. Причина, по якій використовують будь-яку мікрохвильову піч, полягає у тому, що всі вони побудовані на базових принципах. Те ж саме і з сайтами. Очікується, що глобальна навігація буде у верхній частині сторінки із полем Пошук у правому верхньому куті. Якщо ж пошук розташований не там, то користувач буде у розгубленості і піде із сайту незадоволеним.


10 основних елементів, які повинна мати кожна цільова сторінка


Ці елементи повинна мати кожен успішний Лендинг, незалежно від продукту або послуги, які ви намагаєтеся просувати.


1 Привабливий заголовок


Заголовки - перший елемент, який повинна мати кожна цільова сторінка та зазвичай вони перше, що помічають глядачі. Тема Landing Page повинна бути короткою, що повідомляє про цінності торговельної пропозиції для користувачів. Окрім того, цей фактор може мати вирішальне значення для перетворення ліда у клієнта.


2 Якісні зображення на Лендінзі


Настійно рекомендуємо компаніям включати принаймні одне відповідне зображення для пропозицій цільової сторінки. Приваблива графіка із більшою ймовірністю викличе емоції у відвідувачів, аніж текст. Зображення на сайті дають можливість заявити про бренд серед користувачів та продемонструвати гуманну сторону вашого бізнесу. Переконайтеся, що використовувані зображення на Лендінзі мають відповідний розмір, оптимізовані для мобільних пристроїв й містять замісник текст.


3 Залучення контенту на Langing Page


Контент, також відомий як копія - будь-який текст на цільовій сторінці, який повідомляється вашим читачам. Продуманий текст буде інформативним, що заслуговують на довіру, доказовим та переконливим. Покажіть, що ви розумієте проблему читача, пропонуєте рішення й зміцнюєте довіру до бренду. Пам'ятайте: кращий спосіб надати відвідувачам відмінний контент - це залишатися чуйним. Пояснюючи рішення, яке ви пропонуєте, говорите безпосередньо із читачем, використовуючи такі слова, як Ви і Ваш. Назвіть важливі особливості та переваги вашої пропозиції й те, як вони поліпшать життя користувача. По можливості включайте соціальний доказ, оскільки соціальне завірення може стати рушійною силою для перетворення потенційних клієнтів у клієнтів.


4 Контактна форма на посадковій сторінці


Унікальні форми для захоплення потенційних клієнтів необхідні для будь-якої посадкової сторінки. У іншому випадку це технічно не цільова сторінка! За допомогою контактної форми можна відстежувати, хто проявляє інтерес до вашої пропозиції і де відвідувачі взаємодіють із іншим контентом на сайті. Контактна форма дозволяє залучати потенційних клієнтів та продовжувати відстежувати шлях до покупки. Форма для потенційних клієнтів повинна бути розміщена на цільовій сторінці. Форми потенційних клієнтів прикріплюються до верхньої частини сторінки й можуть навіть прокручуватися при прокручуванні сторінки. Завжди не забувайте розміщувати основну форму в легкодоступному місці на сторінці, яке не важко буде знайти відвідувачеві.


5 Кнопка заклику до дії на Лендінг Пейдж


Заклик до дії, або CTA - це один із найбільш важливих аспектів будь-якої посадкової сторінки. Кнопки із закликом до дії мотивують користувачів рухатися вперед, будь то підписка на інформаційний бюлетень, завантаження пропозиції контенту тощо, або Зареєструватися. Дизайн кнопки так само важливий, як і обраний вами набір слів. Переконайтеся, що кнопка виділяється і контрастує із іншими квітами сторінки.


6 Пропозиція, орієнтована на цінність


Посадкова сторінка повинна пропонувати відвідувачам щось цінне. Те, що б мотивувало їх обмінюватися інформацією. Типові пропозиції включають електронні книги, технічні документи, інформаційні бюлетені та іншої цифровий контент. Обсяг інформації, яку ви просите надати у вашій контактної формі, повинен відповідати тій цінності, яку вони отримують. Це означає, що чим більше полів потрібно заповнити, тим більшу цінність вони повинні відчувати, що вони отримують. Основне практичне правило - почати із запиту адреси електронної пошти, а потім продовжити.


7 Усунення внутрішніх посилань на Лендінг


Не забувайте, що ваша цільова сторінка призначена для однієї мети: перетворювати відвідувачів у потенційних клієнтів. Пропонуємо утриматися від будь-яких посилань на інші розділи вашого сайту, які можуть змусити глядачів перейти до цільової сторінки. Винятком буде включення посилання на ваш сайт у логотип у верхній частині сторінки. Сторінка з вдячністю - найкраще місце для включення внутрішніх посилань, зокрема, на додатковий релевантний контент, який сподобається користувачу.


8 Адаптивний дизайн Landing Page


Переконайтеся, що ваша цільова сторінка адаптивна, що означає, що вона легко адаптується до різних умов перегляду.


Адаптивний дизайн дозволяє Лендінг Пейдж залишатися функціональною і ефективною на всіх пристроях: ПК, планшети й особливо мобільні пристрої. За даними Google, більше половини всього трафіку зараз йде зі смартфонів і планшетів. Коли веб-сайт пропонує відмінний користувацький досвід, він може вселити довіру і професіоналізм у бренд у тих, хто переглядає сайт. Навпаки, неефективний або складний у використанні дизайн сайту викличе у почуття розчарування та може миттєво заплямувати їхню думку про бренд.


9 Оптимізація пошуку на цільовій сторінці


Посадкова сторінка повинна бути оптимізована для пошуку із використанням певних ключових слів та фраз. Вони повинні ставиться до того, що пропонує сторінка. Багато людей знаходять цільові сторінки, просто шукаючи вирішення проблеми у пошуковій системі, зазвичай в Google. Ви б хотіли, щоб ваш сайт був на другій сторінці результатів пошуку Google або у топ 3 першої сторінки? Оптимізований пошук приведе до того, що більше людей побачать ваш сайт. Це призведе до більш високих шансах того, що хтось стане покупцем. При просуванні сторінки за допомогою платних оголошень корисно включити у копію Landing ті самі ключові слова, які ви використовували у рекламі.


10 Сторінка подяки


Сторінка подяки - сторінка, на яку спрямовуються ліди після успішного заповнення форми цільової сторінки. Сторінки із вдячністю - відмінна можливість продемонструвати більше контенту, який принесе додаткову користь ліду. Перш ніж просувати додатковий контент, не забудьте використовувати цю сторінку, щоб подякувати відвідувача за надану інформацію. Просте спасибі має велике значення як свідомо, так і підсвідомо для потенційних клієнтів. Ви повинні знати, як користувачі зможуть отримати доступ до завантаженого контенту у майбутньому та чи будуть задіяні додаткові кроки. Використовуючи вищевказані елементи, ваш бізнес може почати залучати більше потенційних клієнтів у найкоротші терміни. Відстеження показників конверсії має життєво важливе значення для успіху цільової сторінки й для використання надійного менеджера по роботі із клієнтами. Якщо ви готові почати розвивати свій бізнес, використовуючи перевірені стратегії інтернет-маркетингу, замовте створення Лендінг Пейдж сьогодні!


Кнопки CTA - найважливіший елемент посадкової сторінки. Створюючи ці кнопки так, щоб вони виділялися, ви можете значно збільшити шанси на конверсію. Це включає у себе гру із кольором, шрифтами, розміром та розміщенням - все це швидкі й прості виправлення. Ознайомтеся із принципами дизайну, орієнтованого на конверсію, щоб дізнатися, як оптимізувати заклики до дії, щоб привернути увагу на цільовій сторінці, а також інші витончені дизайнерські прийоми.


Люди - істоти одночасно соціальні й схильні до ризику. Коли ми бачимо, що іншим людям сподобався продукт або послуга, наші сумніви розсіюються, - пояснює Брайан Роббен, генеральний директор Robben Media. Дослідження показали, що соціальний доказ корисний не тільки для переконання людей зробити бажану дію; це може збільшити конверсію. Згідно Unbounce, цільова сторінка edX можна конвертувати на 52,8%, за рахунок додавання соціальних доказів та максимального спрощення копії.


Люди хочуть знати, що говорять інші та яку користь їм принесло спілкування із вами. Включаючи соціальний доказ на свою цільову сторінку, ви підтверджуєте свою пропозицію, навіть не кажучи ні слова. Окрім того, демонстрація позитивного досвіду ваших клієнтів зміцнить довіру до вас й вашого бренду, - ділиться Ендрю Ваххольц із Designing4UX. Таким чином, додавання соціальних доказів є одним із найважливіших факторів, що сприяють підвищенню конверсії. Whatagraph виділяє відгуки, називає своїх клієнтів і інтегрує сайти із оглядами у Лендінг як соціального доказу.


Перед просуванням додаткового контенту не забудьте використовувати цю сторінку, щоб подякувати відвідувачів за надану інформацію в обмін на пропозицію. Просте спасибі має велике значення як свідомо, так і підсвідомо для потенційних клієнтів.


У епоху персоналізації споживачі вимагають більшого, ніж сайти. Цільові сторінки пропонують індивідуальний підхід до контексту, збільшуючи конверсію у процесі. Однак, як і будь-яка тактика персоналізації, погано побудовані цільові сторінки приносять більше шкоди, аніж користі. Частина проблеми для керівників малого бізнесу, звичайно, полягає у тому, що вони звикли контролювати більшість аспектів брендингу своїх компаній, а цільові сторінки часто опиняються поза межами їх досяжності, коли їм доводиться покладатися на розробників. Коли вони носять різні капелюхи - генеральний директор, головний операційний директор, директор із маркетингу, фінансовий директор - у них часто не вистачає пропускної здатності, щоб глибоко зануритися у ці інструменти. Це означає, що їм потрібно знайти платформи, яким вони довіряють. Це не так вже й неможливо, як здається.


Роль цільових сторінок в маркетингу


Цільові сторінки виконують кілька важливих функцій, які самі по собі сайти не можуть. Наприклад, цільові сторінки дозволяють підприємцям створювати багатоетапні кампанії. Електронний лист може привернути увагу клієнта, але якщо він просто посилається на домашню сторінку компанії, це не принесе багато продажів. Створюючи цільові сторінки, які слідують контексту більш раннього спілкування, керівники можуть створювати персоналізовані поїздки, які змусять клієнтів відчути себе більш цінними. Однак ці інструменти призначені не тільки для продажу або транзакцій. Цільові сторінки також збирають інформацію про потенційних клієнтів, яку компанії можуть використовувати для підвищення ефективності майбутніх кампаній. Якщо потенційні клієнти по електронній пошті із більшою ймовірністю куплять додаткові продукти, але відвідувачі із соціальних мереж проявляють різну поведінку, бренди можуть використовувати цю інформацію для оцінки ефективності різних оголошень та коригування своїх цільових сторінок для максимізації конверсії.


При правильному використанні цільові сторінки є безцінним інструментом. На жаль, не всі конструктори цільових сторінок створені рівними, тому багатьом компаніям складно внести навіть найпростіші зміни. Тільки поєднуючи правильну стратегію із правильним конструктором, бренди можуть отримати максимальну віддачу від своїх сторінок. Що робить конструктор цільових сторінок відмінним? Задайте ці питання, щоб визначити, чи надає конструктор цільової сторінки потрібну функціональність. Чи легко їм користуватися? Так само, як відвідувачі не люблять сторінки, заповнені рекламою та опціями, підприємцям не потрібні інструменти, які ускладнюють задачу, ніж вони повинні бути.


Оцінюйте творців цільових сторінок не тільки по їх здібностям, а й за тим, наскільки легко вони полегшують життя людям, які виконують цю роботу.


Це, звичайно, не означає, що лідерам слід віддавати перевагу інструментам із меншою кількістю варіантів. Хороші конструктори цільових сторінок знають, як приховати складність доти, поки вона не знадобиться користувачеві. Кращі конструктори дозволяють підприємцям вирішувати, що контролювати, а що дозволити системі.


Наскільки це може персоналізувати враження відвідувачів? Цільові сторінки без персоналізації - просто сайти із більш довгими URL-адресами. Відмінні конструктори цільових сторінок персоналізують досвід відвідувачів у залежності від їх ставлення до компанії, минулих транзакцій, джерела трафіку і інших чинників. Правильний вибір повинен не тільки персоналізувати враження від цільової сторінки, але й збирати та представляти дані, щоб допомогти керівникам персоналізувати майбутній призначений для користувача досвід. Чи інтегрується він із іншими інструментами? Ніякий маркетинговий інструмент не існує у вакуумі. Підприємці, які покладаються на набір інструментів і тактик, не можуть дозволити собі використовувати конструктор цільових сторінок, який не знає, як добре працювати із існуючою інфраструктурою. Шукайте конструктор, який інтегрується з іншими платформами, які використовує компанія. Комбінуючи два ефективних інструменти, лідери можуть досягти результатів, які більше, ніж сума їх частин, і використовувати успішні кампанії для збільшення кількості потенційних клієнтів і продажів. Підприємці не повинні залишати поза увагою переваги конструктора цільової сторінки, який поєднується із іншими інструментами.


Відмінний конструктор цільової сторінки, який може із упевненістю відповісти на ці питання, є безцінним маркетинговим ресурсом для підприємців. На жаль, через велику кількість безладу, навколишнього кращі варіанти, власники малого бізнесу повинні бути обережні з тим, яким інструментам вони довіряють. Використовуйте ці питання для оцінки конструкторів цільових сторінок, а потім оберіть той, який пропонує баланс потужності, простоти й аналітики. Це не тільки дасть вам більше контролю, але й поверне вам деякий час назад - й це те, що може використовувати кожен підприємець. Або ж замовте індивідуальну розробку Landing Page у професіоналів!


Buy Me A Coffee

Мы являемся сертифицированным партнером компании TemplateMonster


Закрыть

Заказ сайта


Заполните, пожалуйста, форму заказа сайта. После обработки мы свяжемся с Вами и уточним детали.





Я согласен с Пользовательскими соглашениями

Закрыть

Написать письмо


Заполните форму. После ознакомления мы свяжемся с Вами.






Закрыть

Заказ обратного звонка


Оставьте Ваш контактный номер и наш оператор перезвонит Вам в течении часа.



Например: +38(063) 012-34-56

Вверх
@
заказать звонок
+