28 травня 2020 року професійне свято відзначають оптимізатори Рунету - сео-оптимізатори. Це свято ще не має офіційного статусу, а про його існування знають, в основному, професіонали даної області.
Вперше День сео оптимізатора відзначався у 2006 році. Дату святкування SEO-професіонали визначили довільно. На форумі Searchengines у голосуванні взяли участь 217 осіб, а 77% з них зробили вибір для свого свята в даний дивовижний весняний день - 28 травня. А основною метою дня є підвищення престижу професії сео-оптимізатора.
Зовнішня пошукова оптимізація відноситься до всіх змінним, на які дивиться Google і вони не тільки в ваших руках. Вони залежать від таких речей, як соціальні мережі, інші блоги у вашій галузі та історія пошукача.
Робота зі створення посилань - лінкбілдінг для SEO-фахівця у 2020 році
Говорячи про те, що Гугл робить інновації, частина вашої роботи в якості SEO-фахівця буде включати читання статей, блогів та форумів, щоб ви не відставали від змін і розвитку SEO. Google постійно змінюється і вам потрібно розрізняти, як саме, щоб ви не застали зненацька.
Щоб точно зрозуміти, що роблять фахівці з сео, необхідно прояснити абревіатуру. СЕО - означає пошукову оптимізацію, яка є стратегією формування ваших маркетингових зусиль. Це робиться, щоб ваш сайт був легко знайдений за допомогою онлайн-пошуку. За словами Forbes, існує три основних способи, якими ці професіонали можуть це здійснити: створення контенту, побудова посилань і аналіз даних.
За словами Шепарда, це включає в себе базову тактику для збільшення реальних кліків по показам, таку як оптимізація обраних фрагментів, використання більш нових схем, наприклад, FAQ і HowTo, націлювання на зображення і оптимізація favicon.
Заробітна плата визначається на основі досвіду. Останній визначає вашу цінність, яка, в свою чергу, визначає винагороду. Винятки, звичайно, завжди є.
На додаток до наших традиційних планів, ми також пропонуємо плани просування сайту з опціями звітності, так що ви завжди будете точно знати, куди йдуть ваші гроші. Наші плани звітності включають розповідь про стратегію, складене один раз в тиждень.
Зрештою, ваші цілі повинні точно визначити, скільки ви повинні витратити на просування сайту. Від обсягу вашого сайту залежить масштабність проведення сео-кампанії. Також необхідно нагадати, що сео - постійна стратегія. Не потрібно вкладати величезні гроші на сео одноразово - потрібно розробити щомісячний план дій, який підтримає ваш сайт свіжим і дозволяти йому постійно займати перші місця в результатах пошуку.
Клієнти стають розумнішими і очікують більшого, коли справа доходить до поставок. Чим більше вони довіряють вам, тим більше вони прагнуть поділитися вашим контентом і купити ваші товари.
Краще розробити сайт для мобільних пристроїв, потім - оптимізувати його для настільних комп'ютерів. Таким чином, ці сайти не потрібно оптимізувати по швидкості після запуску.
СЕО - щоденний виклик, що постійно змінюється
SEO - щоденний виклик, який постійно змінюється, але ми приймаємо його кожен день, тому що нам це подобається.
Одна з поширених проблем, коли ви наймаєте провідну SEO-компанію або окремих експертів, полягає в тому, що навіть якщо у них відмінна репутація, гарна впізнаваність бренду, відмінні відгуки, приголомшливе портфоліо і відмінна робота - розкрутка сайтів в Україні. Але у них буває божевільної якості контент та нерозвиненість оптимізованих методів пошукової оптимізації.
Використання ключових слів - Google став розумнішим з роками. Хоча ви, звичайно, повинні використовувати своє ключове слово в усьому контенті, скоротіть ключове слово в тексті настільки, наскільки це зашкодить рейтингу, а не поліпшить його.
Коректне відображення на мобільних пристроях важливо як ніколи. Ще з 2018 року Гугл почав використовувати першочергово для індексації робот для смартфонів.
Вартість SEO варіюється в залежності від масштабу вашого проекту. Тим не менш, є кілька речей, щоб оцінити при дослідженні вартості SEO. Будучи авторитетом в ціноутворенні на послуги SEO, АйтіВін володіє достатньою кваліфікацією для того, щоб навчати вас тому, що шукати - і яка справедлива ціна на послуги SEO - при порівнянні постачальників, фірм або агентств.
Тепер, як ніколи, компаніям доведеться припинити розглядати SEO як приправу, яку вони прямо додають в свою цифрову стратегію і замість цього розглядати її як ключовий компонент свого професійного плану. Оптимізаторам доведеться нарощувати свої навички, щоб прийняти на себе всі поставки і цифровий стек. Мова піде не про виправлення виведення SEO, а про маркетинг і бізнес-питання.
Знову ж, використання назв міст у якості ключових слів допомагає. Але не малюйте себе в затишному куточку, інакше ви будете виглядати так, ніби ви ведете бізнес тільки на локальному рівні.
Ваш сайт - вітрина вашої організації
Багато сайтів зараз відносять до так званого цифрового кладовища. Вони застарілі морально, в основному тільки текстового вмісту, не відповідають сучасним вимогам і тенденціям. Дізнайтеся, як зробити сайт краще і залучити більше трафіку і конверсій.
Немає ознак того, що НЛП і дослідження в області глибокого навчання сповільняться найближчим часом і ви можете подумати про те, щоб дослідити механізми, щоб перейти від ключових слів до мети у 2020 році. Як практикуючим фахівцям, так і постачальникам інструментів необхідно направити зусилля на глибокі дослідження та задоволення потреб клієнта.
Залучення трафіку - одне, а зосередження уваги на ключових словах - інше. Ми встановимо цілі (заповніть форму, купіть також, зателефонуйте за номером тощо) і відстежуйте хід вашої кампанії на основі цих цілей.
Якщо ви хочете поліпшити свої позиції у результатах пошуку за ключовими словами, пов'язаними з вашим бізнесом. Відправною точкою може бути оптимізація сео факторів. Майте на увазі, що пошукова оптимізація не є стратегією - зробити і забути. Іншими словами, для того щоб побачити ефект, потрібен певний час, але воно того варте!
Google постійно вносить зміни в алгоритми, які визначають роботу сайтів, але це не прибирає ключові слова з рівноваги. Ключові слова, як і раніше є вихідною характеристикою для більшості пошукових запитів. Як сео-фахівець, ви будете досліджувати ключові слова, щоб визначити популярність, конкурентоспроможність та релевантність, щоб ви могли скласти список можливих ключових слів, на які можна було б звернути увагу.
Якщо ви захоплювалися SEO або цифровими технологіями, і ви шукаєте спосіб зміни кар'єри - задумайтесь над тим, щоб стати сео-оптимізатором. Сео фахівці оптимізують сайти і управляють контентом і посиланнями на різних платформах.