Розкрутка сайту. Як це робиться у 2022 році?


Розкрутка сайту. Як це робиться у 2022 році?
Опубліковано: 19.01.2022


читать на русском   read in English

Кожен бізнес, чи то B2B чи B2C, повинен мати цифрову присутність у Інтернеті. Вона включає платну рекламу, пошукову оптимізацію, веб-сайт та інше місце, де ваша компанія B2B активна у Інтернеті. Розглянемо тактики, які можуть зміцнити вашу стратегію цифрового маркетингу.


Щоб створити омніканальний досвід, почніть із розуміння свого клієнта. Компанія Старбакс, наприклад, розуміла болючі точки клієнтів, тобто їх небажання стояти у черзі, навіть якщо у них виникне спокуса випити чашку кави й використала це для створення ефективного омніканального досвіду. Глибоке розуміння вашого клієнта означає уважне спостереження за тим, які платформи ваші клієнти часто використовують для покупок, їхню купівельну поведінку, проблеми, із якими вони стикаються під час покупок, те, як вони взаємодіють із брендом у кожній точці взаємодії, та пристрої, які вони використовують для покупок. Ці дані допоможуть визначити точки дотику та зосередитися на їх зміцненні та з'єднанні, щоб зробити його безпроблемним та індивідуальним для ваших клієнтів. Це також допоможе вам визначити спільні проблеми, із якими стикаються клієнти, та знайти для них життєздатне рішення.


Просування сайту через соціальні мережі


Соціальні мережі - найвідоміший безкоштовний метод просування нових веб-сайтів у 2022 році і на те є вагомі причини. Платформи, такі як Facebook, Twitter та Instagram мають мільярди користувачів кожна і за допомогою цих платформ легко зв'язатися із іншими місцевими компаніями та просувати свою власну.


Усупереч тому, що багато хто вважає, вам не потрібно бути у кожній соціальній мережі, щоб отримати вигоду із маркетингу у соціальних мережах. Ви хочете бути активним на платформі, де ваш ринок збирає чи ділиться інформацією. Якщо ви використовуєте соціальні мережі, подумайте, чи варта окупність вкладених вами зусиль. Наприклад, якщо ви використовуєте соціальні мережі для залучення трафіку на свій сайт, дізнайтеся, який відсоток цього трафіку взаємодіє із вами, звертається за додатковою інформацією або робить інші дії.


Чи це комплімент або відповідь на питання, компанії не повинні залишати клієнтів без роботи. Згідно із дослідженням, соціальні мережі - це канал №1, якому віддають перевагу споживачі для обміну відгуками та вирішення проблем або питань обслуговування. Чи знаєте ви, що більшість клієнтів вважають, що бренди мають відповідати на повідомлення у соціальних мережах протягом 4 годин?


Розкрутка сайту у пошукових системах


Досвідчені SEO-фахівці приділяють пильну увагу сторінкам результатів пошукової системи - SERP, оскільки Google та Microsoft завжди оновлюють їх зовнішній вигляд, щоб покращити їхній досвід та монетизувати свою рекламу. Як маркетологи, вони надають нам можливість залучати нашу аудиторію краще, ніж конкуренти й залучати більше відвідувань за рахунок збільшення кліків - якщо ми стежитимемо за останніми змінами.


Простіше кажучи, SEO - мистецтво та наука про залучення цінного трафіку, також званого органічним чи безкоштовним, на ваш сайт. 24/7. У сео ключові слова - насіння, із якого виростає квітучий бізнес. Це мова, якою говорять шукачі, коли шукають те, що ви продаєте. Ось чому, коли справа доходить до залучення трафіку, ключові слова так само важливі, як дихання.


Пошукова оптимізація, або SEO, мабуть, найбільше, що ви можете зробити для просування свого сайту. Із більш ніж 2 мільярдами веб-сайтів у Інтернеті та кожну секунду створюється більше, ви можете легко ризикнути, що ваш веб-сайт загубиться у океані контенту, якщо ви не зробите свій веб-сайт дружнім для пошукової системи.


Маркетинг електронною поштою


Тепер ми поговоримо про маркетинг електронною поштою протягом усього життєвого циклу та темпи продажів у рамках розвитку B2B. Тим не менш, підкреслюється тенденція до посилення інтеграції між каналами та маркетинг електронною поштою для потенційних клієнтів та клієнтів тепер розглядається як канал, який краще інтегрований із сайтами, соціальними мережами, медійною рекламою та особистою рекламою.


Якщо відсоток низький, можливо, варто звернути увагу на якість і частоту ваших повідомлень у соціальних мережах. Вам потрібно буде оцінити, наскільки добре очікування, які вони встановили, виконуються, коли користувачі переходять із них на ваш веб-сайт. Це означає, що ви хочете, щоб у цих людей був незмінний досвід, що підвищує впевненість у собі. Бо є стара приказка: люди купують у тих, кого знають, люблять та кому довіряють.


Однак відстежити інші види діяльності може бути складніше. Наприклад, аналіз того, які фрагменти контенту в соціальних мережах або блогах призвели до продажу, може бути складнішим і заплутаним процесом.


І як тільки ваш сайт запрацює, ви можете інтегрувати підписку електронною поштою у дизайн. Це робиться для того, щоб відвідувачі могли отримати ваші новини. Наприклад, ви можете легко інтегрувати автоматизацію поштового маркетингу Mailchimp у свій дизайн без вбудовування HTML або додавання скриптів.


Незважаючи на те, що ви можете періодично чути, електронна пошта далеко не мертва. Насправді електронна пошта залишається ефективним інструментом для побудови відносин із клієнтами. Це один із найкращих каналів для багатьох секторів. Тобто, за умови, що ви підійдете до цього уважно із урахуванням бажань ваших читачів. Іншими словами, коли ви надсилаєте електронні листи, ви входите до особистого простору інших, тому ви хочете бути шанобливими.


Новішим є використання цих методів, які не були практичними 10 років тому. Раніше багато систем електронного маркетингу обмежувалися звітами щодо окремих інформаційних бюлетенів та кампаній із електронної пошти. Вони, як і раніше, є хлібом з маслом електронного маркетингу для багатьох маркетологів. Тим не менш, складніший підхід, який рекомендують більш просунутим маркетологам електронною поштою. Він полягає у тому, щоб розглядати звіти про залучення та націлення протягом життєвого циклу на основі цього.


Стратегія цифрового маркетингу B2B 2022


У цьому розділі поговоримо про різні маркетингові стратегії B2B, які ви можете реалізувати, щоб охопити вашу конкретну бізнес-аудиторію.


Сильна стратегія цифрового маркетингу B2B починається із визначення цільової аудиторії чи особистості покупця. Після цього ця демографічна та психографічна інформація використовуватиметься у інших маркетингових заходах. Це гарантує, що ваш контент та цифрові матеріали будуть сприйняті й що жодні ресурси не будуть витрачені даремно.


Персоналізація контенту


Окрім роздрібної та транзакційної електронної комерції, використання персоналізації контенту, що рекомендується, залишається на диво низьким, але воно буде збільшуватися у міру того, як постачальники платформ спрощують його. Наприклад, критерії смарт-контенту HubSpot для персоналізації веб-сторінок та електронної пошти, але багато людей використовують WordPress для своїх CMS.


Використовуйте мобільні додатки


Чи це замовлення їжі, виклик таксі або оплата, смартфони спростили життя людей. Ось чому не дивно, коли Ліза Гевелбер, віце-президент Google із маркетингу сказала, що 96% користувачів звертаються до своїх смартфонів, щоб знайти відповіді і 70% користувачів смартфонів звертаються до пристроїв, перш ніж зробити покупку у магазині.


Якщо ви не приділяли увагу мобільним додаткам, ви, ймовірно, втрачаєте багато потенційних клієнтів. Мобільний додаток грає ключову роль у вашій багатоканальній маркетинговій стратегії. Однак, коли на смартфон вашого клієнта завантажується у середньому 30 мобільних застосунків, привернути його увагу може бути складно.


Підвищите залученість спільноти


Дані пошукового індексу показують, що 46% споживачів вважають, що бренди, які залучають свою аудиторію, є найкращими у своєму класі у соцмережах. Для цього варто вивчити нові засоби привернення уваги ваших передплатників. Це означає експериментування із повідомленнями та контентом. Наприклад, чи просуває ваш бренд користувальницький контент та хештеги?


Відеоконтент


Відеоконтент є найбільш популярним форматом для більшості людей, коли йдеться про споживання контенту. Тому важливо, щоб ваша маркетингова команда використовувала відео як основний формат. Однак, може бути складно визначити, на якій платформі або платформах ви повинні розміщувати цей контент для досягнення оптимальних результатів. Зверніть увагу не тільки на YouTube, але й на TikTok, що набрав обертів.


На даний момент ви, можливо, вже отримали деяке уявлення про те, що означає багатоканальний маркетинг та як ви можете використовувати його для підвищення якості обслуговування клієнтів. Можливо ви також запланували свою багатоканальну стратегію. Тепер наступний крок - ефективне розгортання стратегії. Для цього вам потрібен інструмент автоматизації маркетингу, який допоможе вам забезпечити безпроблемний досвід для ваших клієнтів різними каналами та на різних етапах омніканальної взаємодії із клієнтом.


Дослідження також показало, що чим більше каналів використовували покупці, тим ціннішими вони виявилися для роздрібних продавців. Наприклад, дослідження показало, що покупці, які використовували понад 4+ канали, витрачали у магазині на 9% більше, ніж ті, хто використав один канал.


Використання атрибуції та креативної оптимізації стає усе більш важливим для розуміння складних шляхів клієнтів на мобільних та настільних пристроях та різних місцях розміщення реклами. Наприклад, тільки на Facebook реклама може показуватись у різних місцях, наприклад, у стрічці новин Facebook, під час Instagram Stories, або у моментальних статтях. Ці дослідження показують, як більш сучасні компанії працюють над оптимізацією реклами, використовуючи розміщення реклами Facebook для досягнення цілей.


Впізнаваність бренду має вирішальне значення для зміцнення довіри, довгострокової лояльності та цінності бренду. Тому має сенс, що багато маркетологів вважають, що це має вирішальне значення для довгострокового успіху.


Створення виграшної маркетингової стратегії веб-сайту починається зі знання себе та свого клієнта. Це необхідно, тому що це закладає основу для кожного наступного кроку: оновлення вашого веб-сайту, його оптимізація, щоб люди залучалися до вас та пошукові системи могли вас знайти, створення контенту, який подобається вашому ринку, просування через соціальні мережі, створення списку передплатників електронної пошти та, за бажання, збільшення трафіку за допомогою платної реклами. Кожен крок об'єднується, щоб створити захоплюючу синергію, що розвиває ваш бізнес.


Buy Me A Coffee

Ми є сертифікованим партнером компанії TemplateMonster


Закрити

Замовлення сайту


Будь ласка, заповніть форму замовлення сайту. Після обробки ми зв'яжемося з Вами та уточнимо деталі.





Я згоден з Угодами користувача

Закрити

Написати лист


Заповніть форму. Після ознайомлення ми зв'яжемося з Вами.






Закрыть

Замовлення дзвінка


Залишіть Ваш контактний номер і наш оператор передзвонить Вам протягом години.



Наприклад: +38(063) 012-34-56

доверху
@
заказать звонок
+