Як просувати сайт у Google та чому має значення відвідуваність сайту. Способи залучення трафіку на сайт


Як просувати сайт у Google та чому має значення відвідуваність сайту. Способи залучення трафіку на сайт
Опубліковано: 04.01.2022


читать на русском   read in English

Витрачати гроші на високоякісний унікальний контент може бути хорошим вкладенням, але заплатити комусь за створення зворотних посилань - зазвичай є вірним шляхом до катастрофи. Вам потрібно переглянути форуми, щоб знайти докази людей, які зробили саме це й тепер намагаються оговтатися від штрафу Google. Мається на увазі, що власник сайту повинен найняти seo спеціаліста та цей спеціаліст вирішує, як отримати зворотні посилання.


Електронний маркетинг як спосіб просування сайту


Електронний маркетинг - перевірений часом інструмент для спілкування із вашими клієнтами, а також для пошуку та утримання нових. Процедура включає збір адрес електронної пошти усіх без винятку потенційних клієнтів. Потім обмін інформаційними бюлетенями, рекламними акціями, знижками та інформацією як спосіб побудови відносин. Електронний маркетинг може повернути відвідувачів на ваш сайт, поділившись новим контентом чи рекламними акціями.


Що найкраще у цьому інструменті? Приголомшлива середня рентабельність інвестицій - 44$ на кожен витрачений долар!


Оскільки пандемія COVID-19 викликала сплеск онлайн-пошукових запитів, пов'язаних із брендами, компанії прагнули використати попит, спрямовуючи трафік на свій веб-сайт, не витрачаючи додаткових ресурсів. Безкоштовні оголошення дозволили легко отримати безкоштовні кліки та їхня кількість продовжує зростати із квітня 2020 року.


З чого почати просування сайту в Google?


Коли у вас є веб-сайт, ваш наступний крок - розповісти про нього. Є багато способів залучити людей на ваш сайт, але створення онлайн-аудиторії або клієнтської бази виходить за рамки одноразових відвідувань - успішні веб-сайти мають передплатників та постійних відвідувачів. Потрібно розуміти, чому відвідуваність сайту має значення і познайомимо вас із деякими основами, як залучити відвідувачів на ваш сайт та змусити їх повертатися.


Чому має значення відвідуваність сайту


Незалежно від того, чи створюєте ви бренд, надаєте послуги чи продаєте товар, успіх вашого сайту залежить від кількості відвідувачів, які ви отримуєте, та якості цих взаємодій. Очевидний приклад - інтернет-магазин, де більше трафіку часто означає більше продажів. Але трафік також важливий, якщо у вас є блог, де охоплення більшої кількості людей може допомогти вам надихнути та вплинути на більшу кількість життів. Крім того, із великою кількістю відвідувачів ви можете створити можливості для спонсорства та доходів від реклами. Незалежно від того, який у вас сайт, залучення більшої кількості відвідувачів до вашого порогу - спосіб рости та процвітати в Інтернеті.


Способи залучення трафіку на сайт


Ви можете залучати трафік та збільшувати кількість передплатників в Інтернеті у різний спосіб. Вибір того, що підходить вам, залежить від вашого бюджету та ваших цілей. Ось приклади як платних, так і безкоштовних методів просування вашого веб-сайту.


Інтернет реклама


Розгляньте можливість використання рекламної платформи Google у Інтернеті, щоб привернути увагу клієнтів, які шукають компанії, подібні до вашої, в Google Пошуку та інших продуктах Google. За допомогою Google реклами ви платите лише за результати, такі як переходи на ваш веб-сайт або дзвінки до вашої компанії. Почніть роботу із Google Реклами у соціальних мережах. Розгляньте такі платформи, як Instagram, Facebook та Twitter, для просування фотографій, контенту та оновлень, пов'язаних із вашим брендом та веб-сайтом. Pinterest особливо популярний серед жінок, а такі платформи, як Snapchat, можуть допомогти вам охопити молодшу аудиторію.


Потрібно розуміти, що люди не заходять на Ютуб, щоб переглянути комерційне відео. Потрібно публікувати цікавий контент: демонстрація товару, корисні поради та закулісні відеоролики про ваше робоче місце. Використовуйте цю інформацію, щоб персоналізувати презентацію, виявіть здоровий глузд, щоб заслужити розташування редактора і ви побачите величезну різницю у відповідях, які ви отримуєте.


Як і SEO, реклама у пошукових системах є підрозділом маркетингу в пошукових системах - SEM, тобто маркетингу, що відноситься до пошукових систем. За допомогою SEO мета полягає у тому, щоб ранжувати ваш сайт якомога вище у результатах пошуку, але із SEA все зводиться до інвестування у рекламу. Оголошення розміщуються над результатами пошуку, між ними чи поруч із ними та позначаються як рекламні. Коли користувач натискає оголошення, воно веде на сторінку веб-сайту, так звану цільову сторінку.


Buy Me A Coffee

Ми є сертифікованим партнером компанії TemplateMonster


Закрити

Замовлення сайту


Будь ласка, заповніть форму замовлення сайту. Після обробки ми зв'яжемося з Вами та уточнимо деталі.





Я згоден з Угодами користувача

Закрити

Написати лист


Заповніть форму. Після ознайомлення ми зв'яжемося з Вами.






Закрыть

Замовлення дзвінка


Залишіть Ваш контактний номер і наш оператор передзвонить Вам протягом години.



Наприклад: +38(063) 012-34-56

доверху
@
заказать звонок
+