Як створити свій корпоративний сайт. Питання планування, створення та просування сайту


Як створити свій корпоративний сайт. Питання планування, створення та просування сайту
Опубліковано: 06.08.2021


читать на русском   read in English

Технічно ви можете безкоштовно створити корпоративний сайт для малого бізнесу, використовуючи безкоштовний план для конструктора веб-сайтів. Однак для створення професійного бізнес-сайту із особистим доменом та без реклами і витрат це неможливо.


На чому ґрунтується концепція дизайну корпоративного сайту?


Креативна концепція дизайну вашого корпоративного сайту повинна ґрунтуватися на вашій корпоративній стратегії та цілі. Очевидно, правда? Перед тим як почати, вам вже потрібно мати уявлення про те, що ви збираєтеся створити. Якщо за дизайном немає концепції, немає історії, тоді це не графічний дизайн.


Більшість клієнтів чекають, що зможуть знайти вашу компанію у Інтернеті. Незалежно від того, чи продаєте ви свою продукцію в Інтернеті або хочете надати деяку інформацію про свій бізнес й свої контактні дані, наявність сайту практично необхідна.


Використовуйте ключові слова


Скористайтеся перевагами безкоштовного засобу пошуку ключових слів, такого як Планувальник ключових слів Google Реклами, для виявлення популярних пошукових запитів при побудові стратегії створення корпоративного сайту. Як тільки ви дізнаєтеся, які терміни шукають люди, ви зможете природним чином інтегрувати їх у свій контент. Ці слова діють як покажчики, сигналізуючи Google, хто ви і що робите. Їх стратегічне використання підвищить ймовірність того, що ваш сайт потрапить на першу сторінку результатів пошукової системи. На прикладі із сніданком, ви можете виявити, що найкращий сніданок у Києві має зовсім незначну кількість запитів у 10 користувачів на місяць, але кращий пізній сніданок у Києві набагато популярніше, із сотнями запитів на місяць. У результаті ви захочете відновити свій контент, щоб рекламувати пізній сніданок, а не Сніданок, щоб ви могли згрібати всі ці додаткові пошукові запити.


Як тільки ви знайдете кілька популярних й актуальних термінів, прийшов час почати включати їх у свій контент. Використовуйте терміни у контенті та Гугл скаже, якщо ви просто набиваєте ключові слова для ранжування. Продовжуйте створювати хороший контент та довіртеся Google! Звичайно, це не вичерпний список. Є багато інших способів поліпшити ваше SEO. Наприклад, забезпечити зворотні посилання, а також включити внутрішні посилання, щоб ваші відвідувачі продовжували натискати. Інтеграція сайту із соціальними мережами також є відмінним способом конкретизувати ваш бренд та зробити його більш тривимірним. Однак у цілому важливо знати, що всі фактори ранжування Google залежать від якості та користувацького досвіду. тому якщо ви зробите це пріоритетом, ви не помилитеся занадто далеко.


Визначте свою цільову аудиторію


Будь-яка компанія рідко націлена на всіх типів користувачів - для кожної компанії або галузі є певний тип людей, на яких вони будуть орієнтуватися на продукти, корпоративний сайт та маркетинг. Гра може бути особливо корисною, коли у подальшому доведеться приймати дизайнерські рішення. Демографічні дані, до яких ви прагнете, можуть вплинути на зображення та копії, які ви використовуєте, а також на дрібні деталі, такі як шрифт і колірну схему.


Статичні сайти можуть використовувати серверні включення SSI для зручності редагування. Наприклад, для спільного використання загального рядка меню на багатьох сторінках. Оскільки поведінка сайту для читача статично, це не вважається динамічним сайтом.


Фірмовий стиль - обличчя, довіра і місія - залучають людей, які згодні із тим, що пропонує ваш бренд. Коли люди стають вашими клієнтами, ідентичність бренду дає їм почуття приналежності. Хороший продукт приваблює клієнтів, а бренд — прихильників.


Бельгійська юридична фірма Racine використовує на своїй домашній сторінці відео Брюсселя із повітря. На сайті представлені якісні фотографії, дизайн та весь контент, який ви очікуєте від сайту юридичної фірми. Це невеликий корпоративний сайт із точки зору кількості сторінок, тому меню навігації дозволяє легко знайти те, що ви шукаєте.


Використання конструктора веб-сайтів означає, що ваш бізнес може миттєво створити новий сайт, що професійно виглядає. Ми рекомендуємо приділити час, щоб дійсно довести ваш сайт до потрібного вам рівня.


Новини на сайту можна відображати у вигляді персоналізованої стрічки на початковій сторінці та у мобільному додатку.


WordPress - це система управління контентом - CMS, яка дозволяє без проблем створювати та налаштовувати цифровий контент. Це ще один варіант створення сайту поряд із конструктором. Інші важливі речі, такі як хостинг, безпеку та домени, потрібно розсортувати окремо.


WordPress надзвичайно популярний, на ньому сьогодні працює третина усіх сайтів в світі. На відміну від конструкторів сайтів, Вордпресс - не зовсім універсальний пакет.


Контент WordPress підрозділяється на сторінки та повідомлення і обрана вами тема буде визначати, як цей контент буде виглядати. Сторінки - це статичні елементи, які представляють основну структуру корпоративного сайту, наприклад сторінку Про нас. Повідомлення зазвичай прив'язані до конкретного часу, наприклад блоги.


Ви знайдете плагін для будь-якої області бізнесу, будь то пошукова оптимізація, маркетинг у соціальних мережах або аналіз відвідувачів. Ми завжди рекомендуємо перевіряти рейтинг у зірках перед установкою, щоб переконатися, що ви вибираєте якісний плагін для свого сайту.


Рекомендується перевіряти домашню сторінку сайту. Це робиться для того, щоб визначити точки, де користувачі відчувають труднощі із юзабіліті. Можливо, вони очікують, що елементи не буде інтерактивним, або витрачають занадто багато часу при переміщенні по складному меню. Ви можете виявити, що ваш контент прихований занадто далеко вниз по сторінці. Всього невеликий відсоток прокручується досить далеко, щоб взаємодіяти із ним.


Корпоративний веб-сайт або веб-сайт компанії належить компанії із метою спілкування з відвідувачами сайту. Більшість корпоративних вебсайтів надають такий контент, як профіль компанії, описи пропонованих товарів та послуг, новин й оголошень, контактів.


Поряд із розробниками веб-сайтів ми протестували цілий ряд хостинг-провайдерів, тому ми знаємо, у яких хостів найбільше переваг. Даний провайдер послуг хостингу блискуче показав себе у всіх областях нашого дослідження, посівши перше місце у загальному рейтингу.


Навіщо відстежувати ключові показники ефективності корпоративного сайту


Як і у інших аспектах маркетингу, необхідно знати, що ви робите правильно, а що ні, не відстежуючи показники ефективності. Використовуйте Аналітикові від Гугл Google Analytics або інші продукти відстеження, опитування, коментарі, обговорення у соціальних мережах тощо, щоб відстежувати свій бренд та розуміти, як люди говорять про вас і взаємодіють з вами. Це дає можливість вносити зміни у свій бренд по мірі необхідності, будь то виправлення помилки або поліпшення ідентичності бренду.


Незалежно від того, що ви вибираєте: корпоративний сайт в звичайному вигляді, блог або щось ще, контент корпоративного сайту повинен бути максимально корисним та зрозумілим. Уникайте набивати свій сайт копією, яку ніхто не прочитає та фотографіями, які ніхто не побачить. Стів Круг у своїй книзі Не змушуйте мене думати радить відкладати половину слів на кожній сторінці, а потім робити те саме знову. Таким чином ви знизите рівень шуму та дасте прочитати корисний контент.


Buy Me A Coffee

Ми є сертифікованим партнером компанії TemplateMonster


Закрити

Замовлення сайту


Будь ласка, заповніть форму замовлення сайту. Після обробки ми зв'яжемося з Вами та уточнимо деталі.





Я згоден з Угодами користувача

Закрити

Написати лист


Заповніть форму. Після ознайомлення ми зв'яжемося з Вами.






Закрыть

Замовлення дзвінка


Залишіть Ваш контактний номер і наш оператор передзвонить Вам протягом години.



Наприклад: +38(063) 012-34-56

доверху
@
заказать звонок
+