Створення лендінг пейдж (Landing Page) та сайт візитка


Односторінковий сайт (Landing Page) – це посадкові сторінки, які давно стали дуже популярними. Мають більшу в 3 рази конверсію порівняно з їхніми попередниками – сайтами-візитками.

Термін виконання: від 5 робочих днів
Ціна : від 249.00 $

Приклади робіт:
Лендінг пейдж польської логістичної компанії Gigamix       Сайт-візитка німецького препарату Perfect Filler       Лендінг пейдж спрею проти куріння "Healthy Breath"      

Створення ефективної посадкової сторінки – лендінг пейдж – не лише яскравість, а й придбання споживачем того, що потрібно.


Ми – професіонали в галузі креативу у веб дизайні


Маркетологи B2B та компанії, що продають квитки, використовують цей тип цільової сторінки, щоб покладатися на список потенційних клієнтів. Більшість відвідувачів вашого сайту ставлять собі одне питання: Кольори приємні, а сайт виглядає товарно чистим, але тут йде сюжет. Використовуйте ці дані для оцінки потенційних клієнтів та створення чітко сформульованих списків.


Термін «органічна торгівля» відноситься до відвідувачів, які приходять із незадоволеним зростанням – наприклад, у нижній половині результатів пошуку Google, Яндекса або Бінг – SERP. Залучіть усіх у захват, завантаживши на сайт події за допомогою відео, та керуйте продажами, як тільки ви опублікуєте свій сайт.


Відомо, що реклама призначена для залучення цільової аудиторії. Наприклад, швидко вказуйте та запускайте професійний сайт-візитку або лендинг без навичок програмування. Ми надамо кілька варіантів дизайну лендингу, оптимізованих для мобільних пристроїв.


Головна мета вашої посадкової сторінки – надати досвід, призначений для реалізації єдиної мети конверсії вашої маркетингової кампанії. Використовуйте це визначення, щоб зрозуміти, як люди приходять на ваш сайт, хто вони і чим займаються.


Щоб створити візуально естетичну цільову сторінку, намагайтеся не перевантажувати її. Відвідувачів оплакує доброзичливий бот, укомплектований смайликами та GIF-файлами, який заохочує їх надавати рекламу у діалоговому форматі.


Згідно з дослідженнями, відгуки покупців збільшують продажі на 18%. Розмір шрифту, напівжирний текст, розмір зображення, ви можете використовувати все це та багато іншого, щоб спрямовувати розумовий процес вашої сцени, який зрештою змушує їх увійти до вашої вирви продажів.


Першим кроком до створення посадкової сторінки або сайт візитівка для вашої теми є створення продуманого шаблону для цієї конкретної кампанії. Зверніть увагу на вищезгадані моменти, внесіть необхідні зміни в ці сторінки пошуку потенційних клієнтів і збільште коефіцієнт конверсії.


Лендінг та електронна комерція


Якщо покупець хоче розмістити цільові сторінки у структурі свого сайту, вам буде необхідно оновити окремий шаблон сторінки для кожної посадкової сторінки з його окремими розділами. Однак, у довгостроковій перспективі, цільові сторінки не підходять для сео, тому що вони є односторінниками, і вони не мають великої кількості внутрішніх або вихідних посилань.


Ваша цільова сторінка, як і раніше, прийматиме дизайн вашого головного веб-сайту, щоб посилити ваш брендинг. Натомість ви хочете включити зобов'язання перегляду, що змусить ваших потенційних клієнтів подумати: «Знаєте що? Я був би нерозумний, якби не звернувся».


Цільову сторінку віддають перевагу через Google Adwords або інший подібний сервіс, і вона існує тільки з однієї причини: конвертувати. Бренди електронної комерції також можуть використовувати ці сторінки для складання списків або спеціальних пропозицій. Знову ж таки, це може бути ваша домашня сторінка, якщо ви, наприклад, налаштували її для збільшення конверсій.


Коли люди «переглядають» ваш лендинг, дизайн має торгувати в їхній вірі. Так що, по суті, це вагома причина, щоб привчити їх до SEO. Цільова сторінка компанії «Спробуй безкоштовно» наочна, лаконічна та орієнтована лише на сукупні дані компанії. Не кожна цільова сторінка потребує підтримки хедера, але при певному використанні допоміжний заголовок може зробити вашу цільову сторону набагато привабливішою.


Особливості сайту візитки


Якщо цільові сторінки такі важливі, чому не кожен офіс їх використовує? Є помилка, що їх складно створювати та підтримувати. Вони повинні виконувати окрему функцію, але все ж таки вони повинні бути продовженням вашого бренду.


Посадка сторінки, отже, має бути відвертою, щоб залишити враження. У неї немає жодних зовнішніх посилань, тільки потрібна кількість пропозицій і CTA – Call to Action, які видно неозброєним оком. Основне завдання цільових сторінок – забезпечити максимальну зручність для користувача. Зростання електронної комерції у 2009 році забезпечило процвітання стартапів. З того часу вимоги клієнтів змінилися, зажадавши інтеграції з іншими рішеннями, такими як маркетинг електронною поштою, залучення клієнтів та системи управління взаємовідносинами з клієнтами - CRM.


Ваші цільові сторінки повинні використовувати лише одне або два зображення. Цільові сторінки були створені ІТ-відділами Microsoft наприкінці 2003 року у відповідь на активний продаж Office в Інтернеті. Процес був стомлюючим та трудомістким.


Інтеграція з CRM Salesforce


Двонаправлена ​​синхронізація з Salesforce означає, що запис про кожне відкриття електронної пошти, CTA-шум та отримання форми у вас під рукою. За допомогою провідника перетягування сторінок можна легко налаштувати свій обліковий запис, форми, макет та фірмовий стиль. Перед публікацією перегляньте, як виглядає ваша сторінка на різних пристроях.


Важливість заголовка лендингу


Чіткий заголовок повинен показувати доречність, а також залучати відвідувача для перегляду сторінки. Вони можуть навіть не дбати про форму.


Як бачите, основне повідомлення знаходиться у заголовку. Але заголовок перевірки додає важливі деталі, які роблять заголовок зручнішим.


Посилання на посадкову сторінку корисної інформації, яка стосується відвідувача


Привабливий акторський склад або добре оформлена сторінка можуть принести вам кілька похвал, але зрештою, якщо вони не передають правильну розсилку, вони втратили мету. Чим вищий рейтинг вашого контенту, тим краще.


Створюйте та публікуйте нові цільові сторінки в найкоротший термін. Тільки не думайте, що ви перебрали і помістіть все в шрифт розміром із заголовок. Якщо ваш сайт порушує політику щодо реклами Google, ви взагалі не отримуєте рейтингу цільової сторінки, і ваші оголошення не поширюються.


Але, перш ніж ви зможете створити свій CTA, вам потрібно вирішити, що ви хочете, щоб люди робили на вашому лендінгу. Іноді пропонують щось безкоштовне, наприклад електронну книгу або вебінар, в обмін на контактну інформацію. Ваші майбутні клієнти кликають із якоїсь причини. Обманювати їх, не даючи їм того, що обіцяли, не дасть позитивного першого враження. Створюючи привабливий, законно вигідний контент на вашому сайті візитівці або посадочній сторінці, ви можете забезпечити частішу появу вашого бізнесу в ході пошуку. Створіть передчуття та тримайте відвідувачів в курсі за допомогою цього стильно оформленого односторінкового сайту, який рекламує ваш оновлений сайт.


Важливі елементи Landing Page


Якщо ви не працюєте в Інтернеті, вам необхідно мати чітке уявлення про те, як працює ваш сайт для підтримки вхідного маркетингу. Це можна зробити за допомогою графіки, загального вигляду або пристрою та вибору шрифту.


Оскільки цільові сторінки привертають більшість нових користувачів, вони потребують достатньої уваги. Сайт використовує інформацію, яку ви надаєте користувачам, щоб зв'язатися з вами щодо контенту, продуктів та послуг. Це не означає, що лист з Landing не повинен бути прив'язаний до вашої торгової марки. Це важливо, тому що в іншому випадку у вас може не бути CTA або кілька - і навіть конфліктуючих CTA. Великі розміри шрифтів також є нормальною ідеєю, оскільки остання властивість, якої не вистачає, викликає у ваших відвідувачів напругу очей. Їм байдуже, скільки годин ви витратили на цю функцію. Натомість важливо зосередити зусилля на створенні безперешкодних та зрозумілих цільових сторінок, які обіцяють переходи та продажі.



Ми є сертифікованим партнером компанії TemplateMonster


Закрити

Замовлення сайту


Будь ласка, заповніть форму замовлення сайту. Після обробки ми зв'яжемося з Вами та уточнимо деталі.





Я згоден з Угодами користувача

Закрити

Написати лист


Заповніть форму. Після ознайомлення ми зв'яжемося з Вами.






Закрыть

Замовлення дзвінка


Залишіть Ваш контактний номер і наш оператор передзвонить Вам протягом години.



Наприклад: +38(063) 012-34-56

доверху
@
заказать звонок
+